بازگشت کالا

مراحل و شرایط برگشت محصول(بازخرید):

پرشین وی با توجه به رعایت اصل مشتری مداری و پایبندی به قوانین وزارت بازرگانی ترتیبی اتخاذ کرده که چنانچه شما فیروزه ای های عزیز موفق نشوید محصول خریداری شده خود را به فروش برسانید با رعایت شرایط و طی کردن مراحل ذیل می توانید محصول خریداری خود را عودت دهید:

1. پیش از ارسال محصول، حتما با واحد خدمات مشتریان هماهنگی های لازم را به صورت تیکت و یا ایمیل انجام داده و به هیچ وجه کالایی را بدون هماهنگی به انبار مرکزی یا شعبه محل سکونت ارسال نکنید.(در صورت لزوم می توانید به صورت تلفنی راهنمایی بگیرید).

2. درخواست برگشت محصول فقط از جانب ثبت کننده سفارش قابل قبول است.

3. ذکر شماره سفارش مربوط به محصول خریداری شده و تعداد و مشخصات دقیق محصول مد نظر در درخواست اولیه الزامی است.

4. محصولات باید پلمپ و یا بسته بندی آنها آکبند باشد.

5. هزینه ارسال محصول و سالم رسیدن به شرکت بر عهده خود مشتری است و در صورتیکه محصولات، آسیب دیده به انبار یا شعبه ارسال گردد پذیرش نگردیده و برگشت می خورد.

6. در زمان اعلام درخواست کتبی، محصولات باید حداقل یک ماه تاریخ انقضا داشته باشد در غیر اینصورت قابل پذیرش نمی باشد.

7. یک عکس واضح از محصولات مد نظر به صورت یکجا باید ضمیمه درخواست کتبی ارسال گردد.

8. بعد از پذیرش تا هفت روز کاری مبلغ محاسبه شده با توجه به کسورات به شماره حساب بانک ملت ثبت کننده سفارش واریز می گردد.

9. کسورات شامل هزینه پستی ارسال سفارش از شرکت به ادرس مشتری، پورسانت خرده فروشی، پاداش های چند سطحی و حجمی نماینده های فروش بالای جایگاه صاحب سفارش تا هفت سطح می باشد.

10. در صورتیکه سفارش خریداری شده شامل هدیه یا تعلق گرفتن طرح تشویقی خاصی به نماینده های بالای جایگاه صاحب سفارش باشد هزینه مربوطه محاسبه و جز کسورات محسوب می شود.

11. هدایا و اکسسوری شامل پروسه برگشت محصول نمی شوند.

12. امکان تعویض محصول با محصول بعد از طی شدن مراحل فوق میسر می باشد.




بازگشت کالا