باشگاه پرشین وی

 

به مرکز باشگاه های "پرشین وی" خوش اومدید:

خانواده ای پویا، مدرن که می تونیم با اون عشق، انرژی و سبک جدید لذت بردن از زندگی روتجربه کنیم!

از اونجای که "پرشین وی" اعتقاد داره شما عزیزان فیروزه ای همیشه شایسته بهترین ها هستید همیشه سعی می کنه بهترین ها رو براتون رقم بزنه ... "پرشین وی" می دونه که نیازها و سلیقه های مختلفی تو خونواده اش وجود داره واسه همین خدمات مختلفی رو تحت عنوان کلوپ های باشگاه مشتریان پرشین وی برامون طراحی کرده که بتونیم هم زمان، هم کار کنیم و هم در آمد داشته باشیم و از انجام هر دوی اونها، در کنار همدیگه لذت ببریم. اینجوری می تونیم دنیا را به جای بهتر و دوست داشتنی تری برای زندگی خودمون و دیگران تبدیل کنیم. باشگاه فیروزه ای "پرشین وی" با اعتقاد به مفهوم مشتری مداری بنا شده تا با ایجاد یک محیط حمایتی و دوستانه مثل یک خانواده حس همراهی را در قلب همراهان فیروزه ای خودش ایجاد کنه.

افتتاح باشگاه فیروزه ای پرشین وی تحت عنوان کلاب سنتر "پرشین وی" در سال 13۹۶ در راستای رسیدن به اهداف بالای این باشگاه، بالاترین حد خدمات و خلاقیت خود رو برای شما تدارک تا با عضویت در این باشگاه و کسب امتیازات لازم بتونید عشق، انرژی و سبک جدید لذت بردن از زندگی روتجربه کنیم!

با شرکت در برنامه های هر کدوم از کلاب ها امتیاز بگیرید و و از مزایای اون بهره مند بشید. کلاب سنتر پرشین وی متشکل از مجموعه کلاب های یه که میتونه در کنار تجربه های متفاوت و خلاقانه هر شخص به افراد کمک کنه تا لحظه های بی نظرینی رو خلق و تجربه کنن و اون لحظات خوب و با خانواده و دوستای نزدیکشون به اشتراک بزارن:

ما در "پرشین وی" با ارائه برنامه وفاداری به مشتریان و اعضاء فیروزه ای باشگاه می گوئیم که آنها برای ما فرادی ویژه هستند و ما به آنها اهمیت می دهیم و مفاهیم ویژه بودن و با کلاب های مختلف القا میکنیم:

• P-Fun Club باشگاه شادی و تفریــح، ( سر زنده باشید)

• P-Sport Club باشگاه ورزش و سلامتی (جوان بمانید)

• P-Art Club باشگاه هنر و ادب (خالق باشید)

• P-Cooking Club باشگاه هنر آشپزی (خوشمزه زندگی کنید)

• P-Travel Club باشگاه سفرهای هیجان انگیز(ماجراجو باشید)

• P-Fashion Club باشگاه مد و زیبایی ( جذاب باشید)

• P-Billionaires Club باشگاه میلیونر ها(میلیونر شوید)

• VIP Club باشگاه VIP -(شایسته باشید)

حالا چطور از باشگاه "پرشین وی" امتیاز کسب کنیم:

دریافت امتیاز از این باشگاه فیروزه ای خیلی راحته.

برای عضویت کافیه به قسمت ثبت نام سایت در صفحه اول مراجعه کرده و فرم ثبت نام و پر کنید. یا بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.persianway.ir/fa/register

( برای عضویت در باشگاه فرقی نمیکنه فرم نماینده فروش و پر کنید یا مشتری).

Persianway club Center