سوالات متداول


کلمه عبور خود را فراموش کرده ام. چگونه می توانم کلمه عبور جدید دریافت کنم؟

باید در صفحه ورود به میز کار، روی گزینه (رمز عبور را فراموش کرده اید) کلیک کنید. فیلدها را تکمیل نمایید. کلید تأیید را بزنید لطفا صفحه را تا زمان دریافت کد باز نگه دارید.

- در صورتی که درخواست خود را با شماره تلفن همراه ثبت کرده اید، باید امکان دریافت پیامک تبلیغاتی برای شماره شما فعال باشد. در غیر این صورت، پیامک به دست شما نمی رسد.

- درصورتی که آدرس ایمیل خود را وارد کرده اید امکان دارد ایمیل ارسال شده توسط سیستم در پوشه SPAM شما باشد.

اگر همچنان در دریافت رمز جدید مشکل دارید، با واحد خدمات و پشتیبانی تماس بگیرید.

آیا امکان تغییر شماره حساب وجود دارد؟

بله، برای هر فرد تنها یک بار امکان تغییر شماره حساب وجود دارد. اصلاح شماره حساب از طریق دفتر کاری و با طی مراحل زیر امکانپذیر است:

1. وارد میز کاری خود شده و با انتخاب گزینه پشتیبانی از منوی سمت راست و سپس ثبت عنوان ویرایش شماره حساب، شماره حساب بانک ملت خود را وارد کنید.

2. با کنترل شماره حساب جدید شما، این شماره در پروفایل شما ثبت خواهد شد.

* شماره حساب حتماً باید به نام صاحب جایگاه باشد.

** هنگام ثبت شماره حساب هیچ علامتی مانند ممیز، خط تیره و ... را وارد نکنید.

*** اگر سابقه دریافت پورسانت را داشته باشید، فقط یک بار امکان تغییر شماره حساب وجود خواهد داشت.

**** برای دریافت پورسانت های برگشتی خود می توانید در متن در خواست تغییر شماره حساب ماه هایی را که پورسانت دریافت نکرده اید قید نمایید بعد از بررسی در صورت تایید همزمان با واریز پورسانت های برگشتی سابر نمایندگان، پورسانت برگشتی شما نیز واریز می شود.

چگونه کنترل کنم که پورسانت به حساب من واریز شده است؟

در میز کاری خود، در منوی سمت راست گزینه گزارش پاداش می توانید جزئیات پورسانت و پاداش های خود را مشاهده کنید. سپس، پروفایل خود را چک کنید و مطمئن شوید که شماره حساب مندرج در آن صحیح است. (در صورتی که شماره حساب ثبت شده در پروفایل شما اشتباه است، مطابق سوال فوق عمل کنید)

* شماره حساب باید مربوط به بانک ملت و به نام صاحب جایگاه باشد.

** اگر از موارد فوق اطمینان دارید ولی با این حال، پورسانتی به حساب شما واریز نشده است، پرینت بانکی مهر شده از شماره حساب مندرج در دفتر کاری خود را از تاریخ 1 تا 10 ماه ,واریز پورسانت را اسکن نموده و از گزینه پشتیبانی از منوی سمت راست و سپس ثبت عنوان پیگیری پورسانت برگشتی در خواست خود را مطرح کنید بعد بررسی پاسخ طی 4 روز کاری از طریق همان گزینه پشتیبانی به شما اعلام می شود.

آیا می توانم فاکتور ثبت شده خود را لغو کنم؟

بله، می توانید سفارش خود را با رعایت شراط ذیل لغو نمایید:

1. اعلام لغو سفارش باید به صورت ثبت درخواست از میز کار با انتخاب گزینه پشتیانی یا به صورت ایمیل به واحد خدمات مشتریان اعلام شود.

2. فقط شخص ثبت کننده سفارش مجاز به اعلام لغو سغارش می باشد.

3. زمان اعلام لغو سفارش تا ساعت 9 صبح روز بعد از ثبت سفارش می باشد، در صورتیکه قبل از ارسال سفارش به آدرس گیرنده اعلام گردد مبلغ کل سفارش عودت می شود، در صورتیکه ارسال سفارش انجام شده باشد مطابق شرایط برگشت محصول (فقط بند یک تا پنج) عمل شده سپس عودت می شود و اگر در زمان لغو سفارش، پورسانت ها محاسبه شده باشد بند 9 شرایط برگشت محصول نیز اعمال و سپس مبلغ سفارش عودت می گردد

4. مدت زمان واریز وجه در صورتیکه سفارش ارسال نشده باشد 24 ساعت کاری و در صورت ارسال سفارش به مقصد، در صورت عودت سالم محصولات هفت روز کاری می باشد

5. وجه سفارش به شماره حساب بانک ملت ثبت کننده سفارش واریز می شود.

مبلغ فاکتور را پرداخت کرده ام و پول از حساب من کسر شده است، اما سفارش تأیید نشده است. چه باید بکنم؟

در صورتیکه پرداخت شما کارت به کارت می باشد لطفا اسکن سند واریز وجه خود را از طریق گزینه پشتیبانی ارسال تا تایید سفارش شما انجام شود ولی اگر عدم تایید سفارش شما عدم واریز وجه به حساب شرکت به دلیل اختلال در شبکه های بانکی باشد؛ در این صورت، تا 72 ساعت بعد پول به حساب شما برمی گردد. اگر پس از 72 ساعت پول به حساب شما برنگشت، پرینت حساب بانکی که پول از آن خارج شده است را از طریق گزینه پشتیبانی ارسال نمایید و منتظر پیگیری و پاسخ خدمات مشتریان باشید.

آیا می توانم مشخصات گیرنده سفارش خود را مثل نام یا آدرس تغییر دهم؟

بله .اما چنانچه سفارش شما (تحویل درب منزل) باشد، پیش از بسته بندی سفارش، امکان تغییر آدرس وجود دارد. پس اگر سفارش شما هنوز بسته بندی نشده است، از طریق گزینه پشتیبانی در منوی سمت راست میز کار به خدمات مشتربان تماس بگیرید و آدرس جدید را اعلام کنید. زمان اعلام جهت تغییر آدرس تا ساعت 9 صبح روز بعد از ثبت سفارش می باشد.

چگونه می توانم برای اعضاء زیر مجموعه خود در خارج از محل شعبه و در اماکن عمومی مانند سالن، تالار و ... همایش برگزار کنم؟

پیش از برگزاری هر همایش باید مجوز مربوطه را از مرکز کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای اخذ گردد. جهت دریافت مجوز، حداقل ۲۰ روز کاری (غیر از 5شنبه، جمعه و ایام تعطیل) قبل از برگزاری هر نمایش با واحد خدمات مشتریان تماس بگیرید یا از طریق میز کار گزینه پشتیبانی عنوان فروش و بازرایابی و مکان، زمان (تاریخ و ساعت)، سخنرانان همایش، متن و موضوعات سخنرانی را اعلام نمایید. همکاران ما مکاتبات لازم را انجام داده و مجوز را پس از صدور در اختیار شما قرار خواهند داد.

برای فروش محصول به سازمان ها یا ادارات یا شرکت در نمایشگاه، چگونه می توانم «معرفی نامه» دریافت کنم؟

برای دریافت معرفی نامه وارد دفتر کاری خود شوید و درخواست خود ‏را از طریق میز کاری خود، بخش پشتیبانی و انتخاب گزینه فروش بازاریابی اعلام نمایید.‏ گواهی مربوطه بعد از تأیید درخواست صادر و برای شما ارسال خواهد شد.

* معرفی نامه صرفاْ به نام و کدملی صاحب جایگاه صادر می شود.

** پیش از شرکت در هر نمایشگاه در خصوص حضور یا عدم حضور از خود شرکت استعلام نمایید. 


* ارتباط با واحد خدمات و پشتیبانی از طرق ذیل امکانپذیر است:

1. بخش «پشتیبانی» میز کاری مجازی

2. شماره پنج رقمی شرکت 02175941

3. ایمیل شرکت crm@persainway.ir

نکته بسیار مهم: هرنماینده فقط موظف به ارسال درخواست خود از گزینه پشتیبانی می باشد و به درخواستهای ارسالی برای دیگران ترتیب اثر داده نمی شود

 

1. چگونه می توانم فعالیت خود را در پرشین وی آغاز کنم؟

بهترین کار این است که با شخصی که پرشین وی را به شما معرفی کرده است، فعالیت خود را آغاز کنید، اما چنانچه شخص خاصی معرف شما نبوده است، باید نام و نام خانوادگی، شهر محل سکونت، سطح تحصیلات، سن، سابقه فعالیت و شماره تماس خود را به واحد خدمات مشتریان شرکت اعلام نمایید. همکاران ما در این واحد در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و یکی از نمایندگان مورد تأیید شرکت را به عنوان معرف به شما معرفی می کنند تا پس از معارفه و آشنایی با وی مشغول به کار شوید.

2. آیا می توانم مستقیم و بدون معرف فعالیت کنم؟

بازاریابی شبکه ای تجارتی آموزش محور است و شما برای موفقیت در آن نیاز به کمک افرادی دارید که دانش و تجربه لازم را داشته و پیش از شما مسیر موفقیت را پیموده باشند، به همین دلیل توصیه می شود که تجارت خود را با همکاری نماینده های فروش پیش ببرید.

3. آیا امکان ثبت نام و فعالیت در پرشین وی برای اتباع خارجه وجود دارد؟

بله. از آنجایی که اتباع خارجه دارای کد ملی نیستند، باید جهت ثبت نام در سایت کد فراگیر خود را به جای کد ملی وارد کنند. برای دریافت کد فراگیر، در سایت www.tax.gov.ir وارد منوی «استعلام و اخذ کد فراگیر اتباع خارجی» شده و در «سامانه ثبت نام کد فراگیر ویژه اتباع خارجی» ثبت نام نمایید. پس از ثبت نام، یک کد رهگیری دریافت خواهید کرد. بعد از حداقل سه روز کاری، با مراجعه به بخش «پیگیری کد فراگیر اتباع خارجی»، کد فراگیر را دریافت کنید. * در این حالت اتباع خارجه باید به جای تصویر کارت ملی، تصویر مدرک شناسایی (گذرنامه، کارت کار و ...) را بارگذاری نمایند.

4. آیا می توانم به طور همزمان در دو شرکت بازاریابی شبکه ای فعالیت کنم؟

خیر، کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای فعالیت بازاریابان در بیش از یک شرکت بازاریابی شبکه ای قانونی را ممنوع اعلام کرده است. در همین راستا، به محض ثبت نام فرد در یکی از شرکت های قانونی بازاریابی شبکه ای، یک شناسه کاربری اختصاصی با نام «کد واحد بازاریابی» به وی تخصیص می یابد. این کد در صفحه کاربری شخص، قابل مشاهده است و تا زمانی که فرد در عضویت شرکت باشد، امکان ثبت نام و فعالیت در سایر شرکت های بازاریابی شبکه ای را ندارد و جهت شروع فعالیت در شرکت دیگر، باید از عضویت در شرکت انصراف داده و پس از تأیید و آزاد شدن کد واحد، نسبت به ثبت نام در شرکت دیگر اقدام نماید.

5. آیا ارسال قرارداد بازاریابی شبکه ای الزامی است؟

بله، بر اساس اعلام کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای، بازاریابان جهت فعالیت بازاریابی شبکه ای و دریافت پورسانت، ملزم به تکمیل فرم قرارداد مربوطه و عقد قرارداد کتبی هستند. کلیه نمایندگان فروش باید تصویر قرارداد خود را از طریق گزینه «قرارداد بازاریابی شبکه ای» در دفتر کاری خود بارگذاری و ارسال نمایند. * فرم قرارداد در سایت پرشین وی، منوی « دانلودها» در دسترس است.

6. آیا امکان تغییر نام و نام خانوادگی یا تصویر کارت ملی وجود دارد؟

امکان تغییر این اطلاعات از دفتر کاری توسط شما وجود ندارد؛ با انتخاب گزینه «ثبت درخواست» از منوی سمت راست دفتر کاری و سپس، گزینه «تغییر ‏نام و نام خانوادگی»، تصویر کارت ملی خود را بارگذاری نمایید. درخواست شما جهت بررسی به واحد خدمات مشتریان ارسال می گردد. چنانچه دلایل شما برای انجام این تغییر موجه باشد، اطلاعات شما ویرایش می گردد.

7. چگونه می توانم از فعالیت و عضویت در شرکت انصراف دهم؟

اگر قصد لغو عضویت خود و قطع همکاری با پرشین وی را دارید، ابتدا از طریق دفتر کاری خود گزینه «درخواست انصراف از فعالیت» و سپس «درخواست لغو فعالیت در شرکت» را انتخاب نمایید. - اگر مدت همکاری شما و شرکت 30 روز کاری و یا کمتر از آن ‌باشد، در همان لحظه رابطه قراردادی شما با شرکت قطع شده و کد واحد بازاریابی شما آزاد می شود و شما می‌توانید در شرکت دیگری ثبت نام کنید. - اگر مدت همکاری شما با شرکت بیش از 30 روز باشد، آزاد شدن کد واحد بازاریابی شما ۱۵ روز طول می کشد. بعد از گذشت این 15 روز، می‌توانید در هر شرکت دیگری ثبت نام و فعالیت نمایید .

8. چگونه می توانم درخواست انصراف خود را لغو کنم؟

بعد از ثبت درخواست انصراف، اگر قصد همکاری مجدد با شرکت را داشته باشید، طی 15 روز کاری بعد از انصراف می ‌توانید مجدداً از طریق دفتر کاری خود، گزینه «درخواست لغو بازاریابی» را انتخاب کرده و بدون درخواست کتبی، به فعالیت خود ادامه دهید، اما اگر بعد از پذیرش درخواست انصراف، قصد ادامه همکاری مجدد داشته باشید، باید درخواست کتبی خود را به خدمات مشتریان ارسال تا جایگاه شما بعد بررسی فعال شود.

9. هنگام ثبت نام با پیغام «این کدملی تکراری می باشد» مواجه می شوم. چه باید بکنم؟

یکی از دو علت زیر را بررسی کنید:

1. قبلاً در یکی از شرکت های بازاریابی شبکه ای تحت نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت نام کرده اید. بنابراین، باید آن جایگاه ثبت شده را لغو نموده و تا 15 روز کاری تأمل نمایید تا کد ملی شما جهت ثبت نام مجدد آزاد گردد.

2. قبلاً عضو شرکت پرشین وی بوده اید و به دلیل عدم فعالیت، جایگاه شما غیرفعال شده است. برای فعالسازی مجدد جایگاه، با خدمات مشتریان تماس بگیرید.

10. تا چه زمانی جایگاه کاری من در شرکت پرشین وی فعال خواهد بود؟

نمایندگانی که در پایان هر ماه حجم فروش آنها بیشتر از 1.000.000 ریال باشد، عضو فعال محسوب می شوند و می توانند از فروش اعضاء زیرمجموعه خود بر اساس طرح درآمدزایی ، درآمد کسب کنند اما نمایندگانی که فروش آنها در پایان ماه کمتر از 1.000.000 ریال بوده است، تنها از فروش خود پورسانت دریافت می کنند اما چنانچه زیرمجموعه ای داشته باشند، پورسانت فروش گروهی دریافت نخواهند کرد. * اگر فردی در پایان ماه فاکتور نداشته باشد، در آن ماه غیرفعال محسوب می شود. (غیرفعال موقت) ** افرادی که به مدت سه ماه متوالی سفارشی ثبت نکنند، از ماه چهارم غیرفعال دائم شناخته شده و زیرمجموعه های او خود بخود به اولین معرف فعال در بالاسرش منتقل خواهند شد.

11. برای فعالسازی مجدد جایگاه خود چه باید بکنم؟

برای فعالسازی مجدد جایگاه، در میز کاری خود، از گزینه پشتیانی درخواست فعالیت مجدد را ارسال نمایید. بعد از فعال شدن مجدد جایگاه، زیرمجموعه های شما باز نخواهند گشت. پورسانت و پاداش ​

12. پورسانت خود را چه زمانی دریافت می کنم؟

پورسانت های قابل پرداخت به شرح ذیل به حساب نمایندگان واریز می گردد:

گروه اول: افرادی که شماره حساب مندرج در پروفایل آنها صحیح بوده تا هفت روز کاری اول ماه بعد پورسانت خود را دریافت می کنند.

گروه دوم: افرادی که به علت اشتباه بودن شماره حساب، پورسانتشان برگشت خورده که باید از طریق گزینه پشتیبانی شماره حساب صحیح را اعلام کنند این گروه در صورت اعلام به موقع بیست و هفتم ماه بعد پورسانت برگشتی خود را دریافت میکنند

13. آیا امکان تغییر شماره حساب وجود دارد؟

بله، برای هر فرد تنها یک بار امکان تغییر شماره حساب وجود دارد. اصلاح شماره حساب از طریق دفتر کاری و با طی مراحل زیرامکانپذیر است:

*وارد میز کاری خود شده و با انتخاب گزینه پشتیبانی از منوی سمت راست و سپس ثبت عنوان ویرایش شماره حساب، شماره حساب بانک ملت خود را وارد کنید.

*با کنترل شماره حساب جدید شما، این شماره در پروفایل شما ثبت خواهد شد.

* شماره حساب حتماً باید به نام صاحب جایگاه باشد.

** هنگام ثبت شماره حساب هیچ علامتی مانند ممیز، خط تیره و ... را وارد نکنید.

*** اگر سابقه دریافت پورسانت را داشته باشید، فقط یک بار امکان تغییر شماره حساب وجود خواهد داشت.

**** برای دریافت پورسانت های برگشتی خود می توانید در متن در خواست تغییر شماره حساب ماه هایی را که پورسانتدریافت نکرده اید قید نمایید بعد از بررسی در صورت تایید همزمان با واریز پورسانت های برگشتی سابر نمایندگان، پورسانتبرگشتی شما نیز واریز می شود.

14. چگونه کنترل کنم که پورسانت به حساب من واریز شده است؟

در میز کاری خود، در منوی سمت راست گزینه گزارش پاداش می توانید جزئیات پورسانت و پاداش های خود را مشاهده کنید. سپس، پروفایل خود را چک کنید و مطمئن شوید که شماره حساب مندرج در آن صحیح است. (در صورتی که شماره حساب ثبت شده در پروفایل شما اشتباه است، مطابق سوال فوق عمل کنید)

* شماره حساب باید مربوط به بانک ملت و به نام صاحب جایگاه باشد.

** اگر از موارد فوق اطمینان دارید ولی با این حال، پورسانتی به حساب شما واریز نشده است، پرینت بانکی مهر شده از شماره حساب مندرج در دفتر کاری خود را از تاریخ 1 تا 10 ماه ,واریز پورسانت را اسکن نموده و از گزینه پشتیبانی از منوی سمت راست و سپس ثبت عنوان پیگیری پورسانت برگشتی در خواست خود را مطرح کنید بعد بررسی پاسخ طی 4 روز کاری از طریق همان گزینه پشتیبانی به شما اعلام می شود. ​

محصولات (سفارش، فروش، مرجوعی، تعویض)

15. آیا می توانم محصولات پرشین وی را در فروشگاه ها به فروش برسانم؟

بر اساس قوانین نظارتی بر بازاریابی شبکه ای، فروش محصولات به صورت ویترینی و یا فروشگاه های ثابت (مکان های ثابتتجاری) ممنوع می باشد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه، شخص متخلف برای بار اول به مدت یک ماه تعلیق، باردوم دو ماه و تکرار برای بار سوم جایگاه وی بلاک می شود. ​

16. چگونه می توانم کالایی را مرجوع کنم؟

اگر موفق نشوید محصول خریداری شده خود را به فروش برسانید با رعایت شرایط و طی کردن مراحل ذیل می توانید محصول خریداری خود را عودت دهید:

1. پیش از ارسال محصول، حتما با واحد خدمات مشتریان هماهنگی های لازم را به صورت تیکت و یا ایمیل انجام داده و به هیچ وجه کالایی را بدون هماهنگی به انبار مرکزی یا شعبه محل سکونت ارسال نکنید.(در صورت لزوم می توانید به صورت تلفنی راهنمایی بگیرید)

2. درخواست برگشت محصول فقط از جانب ثبت کننده سفارش قابل قبول است.

3. ذکر شماره سفارش مربوط به محصول خریداری شده و تعداد و مشخصات دقیق محصول مد نظر در درخواست اولیه الزامی است.

4. محصولات باید پلمپ و یا بسته بندی آنها آکبند باشد.

5. هزینه ارسال محصول و سالم رسیدن به شرکت بر عهده خود مشتری است و در صورتیکه محصولات، آسیب دیده به انبار یاشعبه ارسال گردد پذیرش نگردیده و برگشت می خورد.

6. در زمان اعلام درخواست کتبی، محصولات باید حداقل یک ماه تاریخ انقضا داشته باشد در غیر اینصورت قابل پذیرش نمی باشد.

7. یک عکس واضح از محصولات مد نظر به صورت یکجا باید ضمیمه درخواست کتبی ارسال گردد.


F.A.Q

8. بعد از پذیرش تا هفت روز کاری مبلغ محاسبه شده با توجه به کسورات به شماره حساب بانک ملت ثبت کننده سفارش واریزمی گردد.

9.کسورات شامل هزینه پستی ارسال سفارش از شرکت به ادرس مشتری، پورسانت خرده فروشی، پاداش های چندسطحی و حجمی نماینده های فروش بالای جایگاه صاحب سفارش تا هفت سطح می باشد.

10. در صورتیکه سفارش خریداری شده شامل هدیه یا تعلق گرفتن طرح تشویقی خاصی به نماینده های بالای جایگاه صاحبسفارش باشد هزینه مربوطه محاسبه و جز کسورات محسوب میشود.

11. هدایا و اکسسوری شامل پروسه برگشت محصول نمی شوند.

12. امکان تعویض محصول با محصول بعد از طی شدن مراحل فوق میسر می باشد.

17. یک یا چند اقلام از کالاهای ارسال شده در سفارش من مشکلاتی از قبیل پارگی، ترکیدگی، له شدگی دارد. چه باید بکنم؟

تصویر کالای دریافتی خود را به واحد خدمات مشتریان ارسال نمایید تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود در صورت تایید ازجانب واحد کنترل کیفیت، محصولات دچار خسارت شده مجدداْ برای شما ارسال شوند.

* کالای فوق فقط با همان کالا تعویض خواهد شد.

18. یک یا چند مورد از کالاهایی که سفارش داده ام، ارسال نشده است. چه کار کنم؟

شماره فاکتور، عکس از لیبل پست کارتن خود و یک عکس از قسمت بالای کارتن خود (به طوریکه چهارگوشه داخل کارتن از داخل مشخص باشد) را به واحد خدمات مشتریان اعلام نمایید تا فیلم بسته بندی پک محصولات شما توسط کنترل کیفیت بازبینیشود. در صورت تأیید ادعای شما، کالایی که جا مانده است، برای شما ارسال خواهد شد.

19. محصولاتی که دریافت کرده ام با اقلام سفارش داده شده در فاکتور مغایرت دارد. چه باید بکنم؟

در صورتی که کالای دریافتی شما با کالای ثبت شده در فاکتورتان مغایرت دارد، درخواست خود را به همراه شماره فاکتور موردنظرو یک تصویر از کل محصولات دریافتی در همان سفارش را از طریق منوی پشتیبانی در میز کار به واحد خدمات مشتریان اطلاعدهید. واحد کنترل کیفیت پس از بازبینی فیلم بسته بندی فاکتور شما در صورت تایید بایستی محصول که جزو محصولات فاکتورشما نیست را به شعبه محل سکونت تحویل و یا با پست سفارشی ارسال نمایید(هزینه پست به شما عودت داده می شود) همچنین با سفارش بعدی محصول ارسال نشده برایتان ارسال می شود. ​

20. آیا می توانم فاکتور ثبت شده خود را به نام شخص دیگری انتقال دهم؟

به صورت کلی خیر. تنها در صورتی که فاکتوری سهواً از جایگاه شما ثبت شده است، تا 24 ساعت کاری بعد از تأیید فاکتورفرصت دارید درخواست انتقال فاکتور خود را ارائه دهید. جهت انتقال فاکتور، از طریق گزینه پشتیبانی در میز کار خود اقدام نمایید.

21. آیا می توانم فاکتور ثبت شده خود را لغو کنم؟

1. اعلام لغو سفارش باید به صورت تیکت از میز کار یا به صورت ایمیل به واحد خدمات مشتریان اعلام شود.

2. فقط شخص ثبت کننده سفارش مجاز به اعلام لغو سغارش می باشد.

3. زمان اعلام لغو سفارش بسیار اهمیت دارد، در صورتیکه قبل از ارسال سفارش به آدرس گیرنده اعلام گردد مبلغ کل سفارش عودت می شود، در صورتیکه ارسال سفارش انجام شده باشد مطابق شرایط برگشت محصول (فقط بند یک تا پنج) عمل شده سپس عودت می شود و اگر در زمان لغو سفارش، پورسانت ها محاسبه شده باشد بند 9 شرایط برگشت محصول نیز اعمال وسپس مبلغ سفارش عودت می گردد.

4. مدت زمان واریز وجه در صورتیکه سفارش ارسال نشده باشد 24 ساعت کاری و در صورت ارسال سفارش به مقصد، در صورتعودت سالم محصولات هفت روز کاری می باشد.

5. وجه سفارش به شماره حساب بانک ملت ثبت کننده سفارش واریز می شود.

22. مبلغ فاکتور را پرداخت کرده ام و پول از حساب من کسر شده است، اما فاکتور تأیید نشده است. چه باید بکنم؟

اگر با گذشت یک ساعت فاکتور شما تأیید نشد، دلیل آن ممکن است اختلال در شبکه های بانکی باشد؛ در این صورت، تا 72 ساعت بعد پول به حساب شما برمی گردد. اگر پس از 72 ساعت پول به حساب شما برنگشت، با «به پرداخت بانک ملت» بهشماره 27312731 (021) تماس بگیرید و یک کد رهگیری 12 رقمی دریافت کنید. بعد از آن، وارد میز کاری خود شوید، گزینه پشتیبانی و عنوان مالی را انتخاب نموده و پس از تکمیل درخواست و ثبت کد رهگیریدریافتی در باکس «شماره پیگیری بانک»، درخواست خود را ثبت کنید. منتظر پیگیری و اعلام نتیجه باشید.

23. اگر نخواهم که پرینت فاکتور در سفارش من قرار بگیرد، چه باید بکنم؟

بر اساس ماده 8 قانون تعزیرات حکومتی مصوب 23/12/67، کلیه فروشندگان ملزم به صدور فاکتور و ارائه آن به خریداران خود میباشند. به همین دلیل، امکان ارسال بسته سفارش بدون فاکتور چاپی وجود ندارد و فاکتور چاپ شده هر سفارش در بسته مربوطبه آن قرار خواهد گرفت.

حمل و ارسال

24. آیا می توانم مشخصات گیرنده سفارش خود را مثل نام یا آدرس تغییر دهم؟

اما چنانچه سفارش شما (تحویل درب منزل) باشد، پیش از بسته بندی سفارش، امکان تغییر آدرس وجود دارد. پس اگر سفارششما هنوز بسته بندی نشده است، از طریق گزینه پشتیبانی در منوی سمت راست میز کار به خدمات مشتربان تماس بگیرید و آدرس جدید را اعلام کنید. زمان اعلام جهت تغییر آدرس تا ساعت 9 صبح روز بعد از ثبت سفارش می باشد.     

25. چطور می توانم از وضعیت سفارش خود اطلاع پیدا کنم؟

از طریق گزینه سفارشات می توانید از وضعیت سفارشات خود مطلع شوید و برای رهگیری آن می توانید با استفاده از کدرهگیری مندرج برای هر سفارش و لینک به سایت پست از وضعیت حما آن اطلاع پیدا نمایید. ​

فروش و تبلیغات

26.چگونه می توانم برای اعضاء زیرمجموعه خود در خارج از محل شعبه و در اماکن عمومی مانند سالن، تالار و... همایش برگزار کنم؟

پیش از برگزاری هر همایش باید مجوز مربوطه را از مرکز کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای اخذ گردد. جهت دریافت مجوز، حداقل ۲۰ روز کاری (غیر از 5شنبه، جمعه و ایام تعطیل) قبل از برگزاری هر نمایش با واحد خدمات مشتریان تماس بگیرید یا ازطریق میز کار گزینه پشتیبانی عنوان فروش و بازرایابی و مکان، زمان (تاریخ و ساعت)، سخنرانان همایش، متن وموضوعات سخنرانی را اعلام نمایید. همکاران ما مکاتبات لازم را انجام داده و مجوز را پس از صدور در اختیار شما قرار خواهندداد.

27. چگونه می توانم برای سفارشات خود مُهر نمایندگی داشته باشم؟

درخواست خود جهت ساخت مُهر نمایندگی ‏را از طریق میز کاری خود، بخش پشتیبانی و انتخاب گزینه «درخواست معرفی نامهجهت ساخت مُهر» به فروش و بازاریابی ارسال نمایید.‏ پس از آن، معرفی نامه مربوطه برای شما ارسال می گردد. اینمعرفی نامه شامل اجازه شرکت و همچنین اطلاعاتی است که مجاز هستید روی مُهر خود درج کنید.

* استفاده از هر گونه مُهر دارای لوگوی پرشسن وی یا آدرس، شماره ثبت، شماره مجوز، آدرس هر یک از دفاتر و شعب شرکتممنوع بوده و به عنوان مصداقی از جعل اسناد قابل پیگرد قضایی خواهد بود.

شعب و کلاس های آموزشی

28. شرایط تأسیس شعبه در یک شهر جدید چیست؟

با واحد خدمات مشتریان تماس گرفته یا از طریق میز کار گزینه پشتیبانی و عنوان فروش و بازاریابی و درخواست رسمی و کتبی خود را ارائه دهید. پس از بررسی درخواست شما، در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد.

29. جهت برگزاری جلسه آموزشی، چگونه می توانم کلاس رزرو کنم؟

درخواست خود را با در نظر گرفتن نکات ذیل، به مسئول شعبه ارائه دهید:

1. تشکیل کلاس آموزشی تنها در محل شعبه مجاز است.

2. کلاس های آموزشی بر اساس رتبه تجاری، در اختیار نمایندگان قرار می گیرند. به این ترتیب که اشخاص دارای رتبه بالاتر برایرزرو کلاس ها در اولویت قرار دارند.

3. 72 ساعت قبل از برگزاری کلاس باید جهت رزرو آن اقدام نمایید و از تأیید آن مطمئن شوید.

4. در صورتی که بیش از یک ساعت از زمان تعیین شده جهت تشکیل کلاس بگذرد، مسئول شعبه می تواند رزرو را کنسل نمودهو کلاس را به فرد دیگری واگذار کند.

5. اگر می خواهید کلاسی را کنسل کنید، حتماً به مسئول شعبه اطلاع دهید.

* در صورتی که دلیل کنسل کردن کلاس غیرموجه باشد و یا این موضوع تکرار شود، دیگر نمی توانید به نام خود کلاسی را رزرونمایید. صدور انواع گواهی (معرفی نامه، فاکتور رسمی، کارت شناسائی، لیست قیمت)

30. برای فروش محصول به سازمان ها یا ادارات یا شرکت در نمایشگاه، چگونه می توانم «معرفی نامه» دریافت کنم؟

برای دریافت معرفی نامه وارد دفتر کاری خود شوید و درخواست خود ‏را از طریق میز کاری خود، بخش پشتیبانی و انتخاب گزینه فروش بازاریابی اعلام نمایید.‏ گواهی مربوطه بعد از تأیید درخواست صادر و برای شما ارسال خواهد شد.

* معرفی نامه صرفا به نام و کدملی صاحب جایگاه صادر می شود.

** پیش از شرکت در هر نمایشگاه در خصوص حضور یا عدم حضور از خود شرکت استعلام نمایید.

31. برای خریدارانی که از من درخواست «فاکتور رسمی» می کنند، چگونه می توانم «فاکتور رسمی» دریافت کنم؟

از طریق میز کار گزینه پشتیبانی و عنوان واحد مالی می توانید درخواست خود را به صورت مکتوب ارائه بدهید هنگام ثبت سفارش و درخواست فاکتور رسمی این نکات را مد نظر داشته باشید:

1. به دلیل الزامات وزارت محترم بازرگانی و اداره مالیات امکان تغییر در تعداد و نوع کالاهای یک فاکتور وجود ندارد و دقیقاً همان فاکتور صادر شده در سایت به عنوان فاکتور رسمی صادر خواهد شد، فقط «اطلاعات خریدار» به «اطلاعات شرکت مورد نظر» تغییر خواهد کرد. بنابراین، برای هر سفارش رسمی خود یک فاکتور ثبت کنید تا هنگام صدور فاکتور رسمی و ارائه آن به شرکتموردنظر با مشکل مواجه نشوید.

2. شرکت هیچگونه تعهدی نسبت به فاکتورهای صادر شده خارج از سیستم مالی نخواهد داشت و تنها مرجع قانونی صدورفاکتور رسمی واحد مالی پرشین وی هست.

3. تنها تا پایان فصل فرصت دارید تا با ارائه درخواست خود، نسبت به دریافت فاکتور رسمی اقدام نمایید.

4. هر درخواست فاکتور رسمی که توسط شرکت تأیید و فاکتور رسمی آن صادر شود، به نام شخص جدید در گزارشات فصلیقانونی در نظر گرفته خواهد شد. بنابراین، مسئولیت هر گونه مشکل در این زمینه به عهده شخص نماینده خواهد بود.

32. چطور می توانم کارت شناسائی خود را دریافت کنم؟

کارت شناسائی از طریق میز کاری منوی سمت راست قسمت پروفایل گزینه کارت شناسایی در دسترس شما قرار دارد. * بر اساس الزام کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای، حضور بازاریابان در شعب تنها با داشتن کارت شناسائی عکس دارامکانپذیر است.

33. چگونه می توانم به لیست قیمت محصولات دسترسی پیدا کنم؟

وارد دفتر کاری خود شده و از منوی دانلود ، گزینه «لیست قیمت محصولات» را انتخاب نمایید. با انتخاب گزینه اکسل، می توانید لیست را در یک فایل اکسل در سیستم خود ذخیره کنید.

شکایت، گزارش تخلفات

34. در صورت مشاهده محصولات پرشین وی در یک فروشگاه، چه باید بکنم؟

فروش محصولات پرشین وی در فروشگاه ها و مکان های ثابت تجاری ممنوع است. در صورتی که در این زمینه تخلفی را مشاهده کردید، گزارش و عکس فروشگاه را برای واحد خدمات مشتریان ارسال نمایید. این موضوع در اسرع وقت پیگیری شده و براساس ضوابط پیش بینی شده، با شخص متخلف برخورد خواهد شد.

35. در صورت مشاهده فروش محصولات پرشین وی با قیمتی کمتر از قیمت تعیین شده، چه باید بکنم؟

در صورت مشاهده تخلف ارزان فروشی محصولات پرشین وی در نمایشگاه ها، شبکه های اجتماعی و ...، گزارش و عکسمربوطه را برای واحد خدمات مشتریانارسال نمایید. این موضوع در اسرع وقت پیگیری شده و بر اساس ضوابط پیش بینیشده، با شخص متخلف برخورد خواهد شد.

36. ​چگونه انتقادات و پیشنهادات خود را به شرکت اعلام کنم؟

هر گونه انتقاد یا پیشنهاد را از طریق واحد خدمات مشتریان اعلام نمایید. همکاران ما آن را به اطلاع واحد مربوطه خواهند رساند.

 

محصولات (سفارش، فروش، مرجوعی، تعویض)

1. چگونه می توانم محصولات پرشین وی را بدون عضویت در سایت تهیه نمایم؟

پرشین وی دارای ساختار بازاریابی شبکه ای است. لذا محصولات فقط از طریق نمایندگان به فروش می رسند. ضمن آنکه خرید ازنماینده فروش ما به نفع شماست زیرا می توانید از خدمات مشاوره رایگان و پشتبانی نماینده نیز بهره مند شوید. بنابراین:

1. در صورتی که قبلاً از محصولات شرکت استفاده کرده اید، بهترین راه این است که محصولات موردنظر خود را از همان نمایندهای که محصولات را از او خریده اید، تهیه نمایید.

2. در صورتی که شماره تماس نماینده فروش پرشین وی (معرف محصولات) را ندارید ولی نام او را به خاطر دارید، نام نماینده فروش را به واحد خدمات مشتریان اعلام نمایید تا راهنمایی لازم صورت پذیرد.

3. اگر نام معرف محصولات را به خاطر ندارید، نام و نام خانوادگی خود، شهر محل سکونت، شماره تماس و نام محصول مورد نظرخود را از طریق واحد خدمات مشتریان اعلام نمایید. همکاران ما ظرف 24 ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت و نماینده نزدیک به محل موردنظر را به شما معرفی خواهند کرد.

* کلیه محصولات ما در تمام شهرها به قیمت مصرف کننده یعنی همان قیمت درج شده روی کالا به فروش می رسند و نمایندههای فروش حق فروختن این کالاها را با قیمت های بیشتر ندارند.

2. آیا می توانم محصولات پرشین وی را از فروشگاه تهیه کنم؟

خیر. محصولات پرشین وی فقط از طریق نمایندگان به فروش می رسند.

3. آیا محصولات پرشین وی دارویی هستند؟

خیر. محصولات پرشین وی در طبقه محصولات مراقبتی و سلامتی دسته بندی می شوند و اکثر محصولات این شرکت پایه گیاهی دارند و با توجه به استراتژی شرکت مبنی بر ایجاد و حفظ سلامتی کلیه محصولات شرکت تاکید بر حفظ سلامتی و کمک به بهبود دارند.

4.یک یا چند اقلام از کالاهای ارسال شده در سفارش من مشکلاتی از قبیل پارگی، ترکیدگی، له شدگی و ... دارد، چه باید بکنم؟

ابتدا دقت نمایید که بسته آسیب دیده بر اساس ظاهر بسته نباید از پست تحویل گرفته شود در صورتیکه ظاهر بسته سالم وعاری از نشانه های خیس شدن و نشتی، له شدگی، پارگی و .... هست به محض دریافت بسته، تصویر کالای دریافتی خود رابه نماینده ای که از وی خرید نموده اید ارسال نمایید تا در اسرع وقت، ایشان به واحد پشتیبانی مشتریان اطلاع داده وموضوع مورد رسیدگی قرار گیرد در صورت تایید نماینده از شما خواهد خواست که کالای اسیب دیده را به وی تحویل دهید تا ازسمت شرکت کالای اسیب دیده مجددا ارسال شود.

5. محصولاتی که دریافت کرده ام با اقلام سفارش داده شده مغایرت دارد، چه کار کنم؟

در صورتی که کالای دریافتی شما با کالای سفارش داده شده مغایرت دارد ، با نماینده فروشی که محصول را از وی دریافت کردهاید تماس بگیرید و موضوع را از او پیگیری نمایید.

6. چرا قیمت مندرج روی محصول دریافتی با قیمت پرداختی مغایرت دارد؟

معیار شرکت در این زمینه، قیمت مندرج در سایت هنگام ثبت سفارش (قیمت ثبت شده در فاکتور) است.

7. آیا امکان مرجوع کردن محصولات وجود دارد؟

بله. با توجه به سیاست مشتری مداری شرکت امکان مرجوع کردن محصولات وجود دارد. بدین منظور، موضوع را با نمایندهفروشی که محصول را از او تهیه کرده اید در میان گذارید. اگر طی چهار روز نماینده فروش نسبت به مرجوع کردن محصولات شمااقدام نکرد، درخواست خود را به واحد خدمات مشتریان ارائه دهید.

شکایت، گزارش تخلفات

8. چطور می توانم از یکی از بازاریابان شرکت شما شکایت کنم؟

وارد سایت پرشین وی شوید و از منوی «ثبت نارضایتی» گزینه «ثبت نارضایتی مشتری از نماینده» را انتخاب کنید. بعد از ثبتشکایت خود، یک کد رهگیری در اختیار شما قرار می گیرد. همکاران ما در اسرع وقت شکایت شما را پیگیری خواهند کرد. در غیر اینصورت می توانید با واحد خدمات مشتریان، بخش شکایات تماس بگیرید.