قوانین نماینده
    شما موظف هستید که کلیه شرایط و مقررات شرکت که بر اساس قوانین کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد، مطالعه نموده و مطلع گردید و به طور کلی، نسبت به جمیع قوانین، امور کار و بروز رسانی ها (که درقسمت قوانین سایت است) اطلاعات کافی داشته و سپس اقدام به فعالیت نمایید، درغیر این صورت، به هیچ عنوان حق ادعا و یا مطالبه ای که ناشی از عدم اطلاع باشد را نخواهید داشت.

•    شما زمانی تحت عنوان "نماینده" شرکت پرشین وی می توانید فعالیت نمایید که در سایت شرکت و قسمت ثبت نام، بعنوان نماینده ثبت نام و درخواست نمایندگی ارسال نموده و  از طرف شرکت تایید شده است.

•    عضویت در بازاریابی شبکه ای شرکت پرشین وی رایگان است.

•    در صورتیکه، شما به هر دلیل توانایی ثبت نام در سایت را نداشته باشید، هیچ یک از کارشناسان شرکت پرشین وی مجاز نیستند برای شما ثبت نام نمایند. 

•    شما موظف هستید کد ملی تان را در زمان ثبت نام بصورت صحیح  وارد نمایید. کد منحصر به فرد شما در زمان ثبت نام " کد ملی" شما است بنابراین، در وارد نمودن آن دقت نمایید در صورت نادرست وارد نمودن آن بصورت عمد یا اشتباه، تنها شما مسئول عواقب آن هستید و شرکت هیچ مسئولیتی در برابر آن نخواهد داشت.

•    شما موظف هستید اطلاعات درخواستی از شما در زمان ثبت نام را بصورت صحیح  وارد نمایید. این اطلاعات، شامل اطلاعات شناسایی برای احراز هویت شما، اطلاعات ارتباطی (آدرس منزل، تلفن، آدرس پست الکترونیک و...) برای ارتباط شرکت با شما و نیز اطلاعات حساب مالی شما برای واریز حق کمیسیون است. بنابراین نادرست وارد نمودن اطلاعات مذکور بصورت عمد یا اشتباه، مسئولیت آن تنها به عهده شماست و شرکت هیچ مسئولیتی در برابر آن نخواهد داشت.

•    شما متعهد هستید طی مدت یک هفته کاری متن قرارداد را در دو نسخه با ثبت امضاء و اثر انگشت، بصورت حضوری و یا با پست به آدرس شعبه مرکزی شرکت پرشین وی ارسال نمایید. در صورت عدم ارسال قرارداد تنها شما مسئول عواقب آن هستید.

•    شما در جایگاه نمایندگی موظف هستید در صورت تمایل به تغییر حامی تان تا مهلت زمانی تعیین شده 48 ساعته از زمان ثبت نام نهایی به تغییر حامی تان اقدام نمایید، در غیر اینصورت می بایست برای تغییر حامی تان پس از انتخاب گزینه تغییر حامی و گذراندن 90 روز اقدام نمایید. همچنین شما تنها مجاز به حداکثر 2 بار تغییر حامی خود در سال می‌باشید.

•    چنانچه به هر دلیلی (فسخ یا تنبیه) شما جایگاه نمایندگی تان را از دست بدهید و به جایگاه مشتری بازگردید زیر مجموعه تان را از دست خواهید داد و آنها به حامی شما ارث خواهند رسید و تنها شما مسئول آن خواهید بود و شرکت هیچ مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.

•    شما بعنوان نماینده شرکت پرشین وی مجاز هستید علاوه بر دریافت حق کمیسیون به فروش محصولات شرکت و نیز فعالیت بازاریابی شبکه ای و شبکه سازی بپردازید.

•    در شرکت پرشین وی هیچ گونه حق کمیسیون بابت عضو گیری پرداخت نمی شود و پرداخت حق کمیسیون و پاداش فقط بابت فروش محصولات این شرکت است.

•    شما جهت واجد شرایط شدن دریافت حق کمیسیون سازمان فروش، می بایست ماهانه حد مطلوب فروش به مبلغ 1.000.000 ریال (برابر صد هزار تومان) را انجام داده باشید.
•    در صورت دارا بودن مشتری، آنها در سطح یک شما قرار خواهند گرفت که میزان حق کمیسیون دریافتی شما برابر با 19% است.

•    شرکت متعهد می گردد بر اساس "طرح تجاری پرشین وی" شرکت و به طور همزمان به نمایندگان بازاریابی شبکه ای، حق کمیسیون پرداخت نماید.

•    شرکت متعهد می گردد، کلیه حق کمیسیون و پاداش های هر نماینده شبکه ای را پس از پرداخت کامل خرید کالا و فقط به حساب بانکی شخصی نماینده، تا پایان 5 روز اول کاری هر ماه شمسی به صورت نقدی واریز نموده و در صفحه اختصاصی وی در وب سایت شرکت، موخر به انجام عملیات بانکی اعلام نماید.

    شما متعهد هستید که کلیه وجوه پرداختی خود را بابت خرید محصولات شرکت، فقط به حساب رسمی شرکت که به نام "شرکت مهندسی بازرگانی راه سوم پارسیان" می باشد، واریز نماید.

 بدیهی است مسئولیت واریز وجه به هر حساب دیگری به جز حساب شرکت به عهده خود شما می باشد.

•    شماره حساب های شرکت مهندسی بازرگانی راه سوم پارسیان (پرشین وی)، عبارتند از: شماره حساب بانک ملت 5431706647 ،شماره حساب بانک سامان 83271022672001 .

•    نماینده این شرکت، حق هیچ گونه سوء استفاده، دریافت وجه و یا فروش هیچ گونه کالای دیگری را به صورت ترکیبی و یا جداگانه تحت هیچ عنوان از طریق این قرارداد را به کسی نداشته و فقط حق فروش محصولات این شرکت را دارد.

•    شما بعنوان نماینده شرکت متعهد هستید که معرفی و بازاریابی محصولات شرکت را فقط برای مصرف کنندگان نهایی انجام داده و از فروش مستقیم به توزیع کنندگان، عمده فروش ها، خرده فروش ها و واسطه ها خودداری نمایید.

•    در بازاریابی شبکه ای شرکت پرشین وی هیچ گونه خرید اجباری وجود ندارد و در صورت مشاهده تخلف محسوب می گردد و با متخلف برخورد خواهد شد.

•    شما موظف هستید طبق قوانین خرید فعالیت نمایید و در صورتی که افراد سازمان را وادار به خرید اجباری نمایید، تنها شما مسئول عواقب ناشی از آن هستید.

•    شرکت متعهد می گردد که در صورت فوت نماینده،کلیه حق و حقوق وی رابه وارث قانونی وی، پرداخت نماید و در صورتی که پیمانکار وارث قانونی نداشته باشد، کلیه حق و حقوق نماینده به حساب های خیریه از طرف وی واریز می گردد.

•     مدت قرارداد بازاریابی شبکه ای از زمان تکمیل ثبت نام بعنوان نماینده به مدت یک سال می باشد و پس از آن، ادامه فعالیت منوط به تمدید قرارداد با شرکت بوده و نماینده متعهد می گردد که بعداز تکمیل ثبت نام بعنوان نماینده وانعقاد قرار داد، فعالیت های خود را بابت بازاریابی و فروش محصولات آغاز نماید.

•    در صورتی که نماینده ظرف مدت قرارداد بتواند در هر ماه شمسی، 1.000.000 ریال (شرط واجد صلاحیت شدن دریافت پورسانت) از محصولات شرکت را به صورت فروش مستقیم (خرده فروشی) به فروش برساند، قرارداد به صورت خودکار برای همان ماه تمدید خواهد شد.

•    در صورت عدم تمدید قرارداد، دفتر کار مجازی نماینده به صورت غیر فعال درآمده و نماینده قادر به دریافت حق کمیسیون ها و پاداش ها مربوط به شبکه بازاریابی خود نخواهد بود.

•    نماینده مدت یکسال فرصت دارد اقدام به تمدید مجدد قرارداد نماید و در صورت عدم تمدید، قرارداد نماینده به صورت دائم فسخ و دفتر کاری حذف خواهد شد.

•    شرکت متعهد می گردد، جزوات و کاتالوگ های آموزشی مورد نیاز کار نمایندگان بازاریابی شبکه ای را در وب سایت شرکت در اختیار پیمانکار بازاریابی شبکه ای قرار دهد.

•    شما در صورتیکه، درخواست اداوات تبلیغاتی دارید، می بایست از طریق سایت و آنلاین اقدام به خرید نمایید و امکان سفارش تلفنی نیست.

•     شما موظف هستید که در هنگام معرفی محصولات و بازاریابی می بایست فقط به اطلاعات درج شده بر روی بسته بندی محصولات و وب سایت و مالتی مدیاهای شرکت (کاتالوگ ،جزوه، عکس، صدا، تصویر وغیره) اکتفا نموده و از ارائه هر گونه اطلاعات دیگر و غیر واقعی (وب سایت، وبلاگ ویا آگهی روزنامه) به منظور تبلیغات و فروش اجتناب نمایید.

•    شما بعنوان نماینده شرکت پرشین وی، حق مصاحبه و یا مذاکره و یا سفارش تبلیغات با هیچ یک از رسانه های گروهی را ندارید.

•    شما بعنوان نماینده باید کلیه قوانین و مقررات جاری حاکم در کشور و شرکت را رعایت نموده و به موازین اخلاقی و اسلامی احترام گذاشته و پایبند باشید و نباید مبادرت به فعالیتی نمایید که ممکن است منجر به بد نامی شما و یا شرکت گردد. 

در غیر اینصورت مسئولیت و عواقب آن به عهده شما بوده و شرکت در این مورد مسئولیتی را به عنوان کارفرما نخواهد داشت.

•    کسورات قانونی به عهده شما است و شرکت پس از کسر مبلغ قانونی از حق کمیسیون شما، به مراجع قانونی پرداخت خواهد نمود. درصد اعلامی از طرف سازمان امور مالیاتی کشور جمهوری اسلامی ایران 3% است.

•    به فاکتورها طبق قانون، مالیات بر ارزش افزوده تعلق می گیرد و باید وجه فاکتور را پس از محاسبه مالیات بر ارزش افزوده پرداخت نمایند .در صد ارزش افزوده 9% است.
•    چنانچه پیمانکار از نظر مراجع قانونی، یک فرد ممنوع المعامله و یا تحت پیگرد باشد، هر زمان که شرکت از این موضوع مطلع گردد، قرارداد را به صورت یکطرفه و بدون اطلاع قبلی فسخ می نماید.

•    شما موظف هستید که درکلیه جلسات و سمینار های شرکت جهت ارتقاء اطلاعات و شناختن محصولات جدید شرکت واستراتژی های فروش، شرکت نموده و به طور مرتب در جریان آخرین اخبار و اطلاعات از طریق وب سایت شرکت قرار بگیرد، بدیهی است، مسئولیت عدم آگاهی از آخرین اخبار به عهده خود شما است.

•    نماینده اجازه ندارد عضو و یا اعضا سازمان نماینده دیگر را جذب نماید. تخلف محسوب می گردد و با متخلف برخورد خواهد شد.

•    در صورتی که، شما اقدام به ایجاد دفتر کار اختصاصی با مجوز شرکت نمایید، متعهد هستید که کلیه قوانین و مقررات بر اساس ماده 13 قانون کار جمهوری اسلامی ایران و ماده 38 قانون تامین اجتماعی، را برای خود و کارکنان دفتری و اجرایی خود انجام دهید. 

بدیهی است، مسئولیت عدم انجام این تعهدات به عهده شما خواهد بود.

•    نمایندگان اختیار اهدا، فروش، واگذاری یا انتقال امتیاز توزیع کنندگی خود را به دیگران ندارد مگر اینکه از شرکت و حامی مستقیم زیر مجموعه خود مجوز کتبی داشته باشند.

•     شما در صورتیکه در یکی از شرکت های بازاریابی شبکه ای فعال باشید نمی توانید در هیچ یک از شرکت های دیگر فعالیت نمایید و می بایست ابتدا مراحل انصراف از فعالیت را در شرکت اولیه طی نمایید و سپس در شرکت جدید ثبت نام نمایید.

•    نمایندگان در جایگاه حامی موظف هستند که زیر مجموعه شان را مورد حمایت قرار داده و تمام تلاشش را برای پیشرفت مجموعه و سازمانشان انجام دهند.

•    زمان تحویل کالا بنابر انتخاب شما در نوع تحویل کالا متفاوت خواهد بود لذا، در زمان انتخاب نوع تحویل کالا به متن اعلامی مدت زمان تحویل دقت فرمایید.

•    چنانچه تحویل کالای شما از طریق پست انجام گردد، شما در زمان تحویل می بایست از صحت و سلامت کالا اطمینان حاصل نمایید چرا که پس از تحویل شرکت هیچ مسئولیتی در قبال ادعا معیوبی کالا پس از تحویل از سوی خریدار نخواهد داشت.

•    چنانچه تحویل کالای شما از طریق پست انجام گردد، در صورت اعلام آدرس اشتباه و یا تحویل گیرنده اشتباه از سوی خریدار، شرکت هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

•    شرکت متعهد می گردد که کلیه کالاهای فروخته شده توسط پیمانکاران بازاریابی شبکه ای را به مشتری تحویل نماید.

•    انصراف از سفارش و دریافت وجه واریزی قبل از ارسال کالا، پس از کسر حق کمیسیون و مبلغ مالیات بر ارزش افزوده و طبق قوانین اعلامی امکان پذیر است.

•    نحوه محاسبه هزینه ارسال برای تمامی مشتریان یکسان است.