1395/03/02 09:36

محصول جدید پرشین وی، اسپری ضد عفونی کننده دست نانو بایو

با پرشین وی دیگر از همه چیز مطمئن خواهید بود...

ما انسان ها در محیطی زندگی می کنیم که پر است از عوامل مخرب برای نابودی سلامتمان

محیط زیست پر است از میکروب هایی که در همه جا حضور دارند. در هوایی که تنفس می کنیم و در غذایی که می خوریم، بعضی از آنها برای بدن انسان ضروری و سالم و برخی دیگر مخرب بوده و حتی گاهی منجر به نابودی بشر می شوند.

میکروب ها خود از سه دسته ی قارچ ها ، باکتری ها و ویروس ها تشکیل می شوند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید ویروس ها کوچکترین بخش از میکروب ها هستند و متاسفانه بیشتر ویروس ها سبب بیماری شده و  به راحتی از بدن انسانی به انسان دیگر انتقال می یابند.

یکی از راه های حفظ سلامت انسان تمیز و پاکیزه نگه داشتن دست ها می باشد.اما متاسفانه اکثر افراد فکر می کنند با آب و مایع شوینده می توانند دستانی تمیز داشته باشند.

روزانه هزاران هزار بار برای انجام امور، دستانمان را به اشیا و اجسام گوناگونی می زنیم که ممکن است موجب انتقال بیماری های گوناگون از طریق دست به دهان، چشم و بینی انسان  شود

میکروب هایی که آن ها نام بردیم به قدری ریزو قدرتمند هستند که برای نابودی آنها به موادی با ترکیبات خاص نیاز داریم.

برای مبارزه با این موجودات و حفظ سلامت انسان با استفاده از دانش نانو به همراه بهره وری مهندسی مواد طبیعی(بایو) خلاقیتی را در تولید محصولات بهداشتی فراهم آوردیم  تا  بتوانیم کیفیت سلامت و زندگی را ارتقا دهیم

اسپری ضد عفونی کننده دست  نانو بایو راه حل نابودی این میکروب ها بوده و با خاصیت نانو ذرات آنتی باکتریال با ریزترین ویروس ها نیز مبارزه کرده و هر نوع میکروب و آلودگی را از بین می برد.

 پس با هر 3 ساعت یک بار اسپری کردن این محصول روی دستان خود دیگر نیاز نیست نگران عوامل تهدید کننده ای که از طریق دست وارد بدنتان می شود، باشید.

 این اسپری علاوه بر ضد عفونی کردن و خاصیت ضد میکروبی حس تمیزی و آرامش را روی دست ایجاد کرده و بر خلاف سایر محصولات مشابه به دلیل داشتن ترکیبات نرم کننده سبب خشکی پوست دست نمی شود .

رویای شما، ماموریت ماست
 


نظرات

نظر شما جهت ثبت نظر خود در وب سایت عضو شوید
برچسب ها :